سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از تختی تا رضا زاده !!از پهلوان تا پهلوان!!! - دشت جنون
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در شرافت دانش همین بـس که کسی هم که آن را نیک نمی داند ادعایش می کند و هرگاه به آن منسوب گردد شادمان می شود . [امام علی علیه السلام]
دشت جنون
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار


  • وقتی جهان پهلوان "ژیلت" را تبلیغ نکرد


    "بنده به شما املاک رابینسون را توصیه می کنم" تعداد آن هایی که این جمله را از زبان پهلوان رضا زاده در چند شبکه ماهواره ای شنیده اند و روی سرشان دو عدد شاخ سبز نشده، کم است!آن ها انتظار نداشتند پهلوانشان که چند سال قبل به پیشنهاد اغوا کننده ترک ها یک "نه" محکم پاسخ داده بود، به این سادگی و تنها در ازای دریافت 200 میلیون تومان برای اماراتی ها تبلیغ کند.
    جهان پهلوان به رغم مشکلات عدیده مالی و نیازمندی شدید به پول، "نه" را بهترین پاسخ به پیشنهاد شرکت معتبر تولید لوازم بهداشتی ، آرایشی "ژیلت" می دانست.

    غلامرضا تختی "ژیلت" را تبلیغ نکرد تا نشان و اعتبار خود را حفظ کند؛ گرچه در همان مقطع رقبای جهانی اش و حتی برخی رقبای ایرانی اش با کمترین مبالغ جلوی دوربین ها قرار گرفتند و اعتبارشان را خرج شرکت ها و کمپانی های اروپایی و آمریکایی نمودند.

    ... و اما تختی ماند و آن ها رفتند. تختی مرد و زنده ماند و آن ها زنده ماندند و مردند!

    داستان پهلوان حسین رضا زاده اما به گونه ای دیگر رقم خورد. او نیز به زعم خیلی ها می توانست و می تواند جهان پهلوان باشد؛ ولی وقتی ناگهان سر و کله مشاورین املاک رابینسون پیدا شد و پهلوان ما را هوایی کرد ،خیلی ها به او خرده گرفتند. آنان نه از حضور پهلوانشان در تبلیغات، بلکه از آن نحوه تبلیغ کردن که دور از شأن وی بود و البته از آن مهمتر تبلیغ برای منطقه ای که مشکلات سیاسی عمیقی با کشورمان دارد ناراضی اند؛ آن هم تنها در ازای دریافت 200 میلیون تومان که رضا زاده نیازمند آن نیست و طی سال های اخیر از سر توانایی خود بسیار بیش از آن را در همین خاک به دست آورده است.

    تبلیغات رضا زاده همچنان از سوی چند شبکه ماهواره ای روی آنتن می رود . سازمان تربیت بدنی با هدف ممانعت از ادامه این روند بیانه ای صادر کرده،اما پهلوان اصرار دارد که ادامه دهد. نمی دانیم چرا! اما شاید این نیز رسم پهلوانی باشد و ما از آن بی اطلاعیم!
     

    حسین رضازاده در شبکه مهاجر - دوشنبه  شب 9 اسفندماه 86

        ساعتی پیش از دیدن فیلم تبلیغاتی جهان پهلوان حسین رضازاده از شبکه تلویزیونی مهاجر نت ورک، خشکم زد ... بخصوص وقتی که دریافتم این قهرمان ملّی و دوست‌داشتنی وطن در حال تبلیغ یک بنگاه معاملات ملکی در دبی به نام «املاک رابینسون» است؛ همان بنگاهی که تقریباً این روزها همه‌ شبکه‌های تلویزیونی 24 ساعته لس‌آنجلسی را خریده و کمتر شبکه‌ای را می‌توانی بیابی که رابینسون را تبلیغ نکند.

    حسین رضازاده اثر علی رادمند

         امّا چرا یک قهرمان ملّی که حتی پیشنهاد چند میلیاردی ترکیه را برای پوشیدن لباس آن کشور در جام جهانی وزنه‌برداری رد کرد، حالا باید به شرایطی تن در دهد که نه‌تنها رب گوجه فرنگی «تبرک» (که به هر حال یک محصول ایرانی است) که یک بیزینس غیر ایرانی را به اعتبار محبوبیت خودش تبلیغ کند؟! آن هم قهرمانی که برای پیروزی‌هایش، حتی عالی‌ترین رهبر مذهبی کشور بارها و بارها پیام داده و اظهار خوشحالی کرده است؟!

    رضازاده در حال فاتحه خواندن برای شهدا به همراه مسئولین کشوری

         آیا مسبب همه این رویدادها را باید در کم‌لطفی مسئولین بدانیم؟
        شنیده ام که تا چه اندازه محبوبیت علی دایی به نسبت حسین رضازاده در اردبیل بیشتر است. چرا که علی دایی فرد بسیار خیری بوده و کمک‌های فراوانی به مردم و آموزش و پرورش و ورزشکاران کرده و می‌کند، اما اغلب مردم از حسین رضازاده که با زانتیای خودش در شهر جولان می‌دهد، راضی نیستند و معتقدند که او دست کمک ندارد و حتی شنیدم حاضر نشد مبلغ 2 میلیون تومان به تیم بدنسازی اردبیل کمک کند تا آن تیم بتواند سفر ورزشی خود را به انجام رساند.

    چرا این همه ناسازه بین شعار و عمل؟!

        حسین‌رضازاده باید با اقتداء به پهلوانان بزرگی چون غلامرضا تختی، قدر خود و موقعیتش را بیشتر و بهتر بداند و چنین حقیرانه ارزان‌فروشی نکند. در عین حال، مدیریت حاکم بر ورزش و جامعه نیز باید با درایتی هوشمندانه‌تر در شیوه مواجهه‌ی خویش با قهرمانان ملّی وطن تحول ایجاد کند.

    حسین رضازاده و یا ابوالفضل معروفش!


         حسین عزیز!
         نه به آن حضرت ابوالفضلی که فریاد می‌زنی و نه به املاک رابینسونی که اینگونه قاطعانه و عاشقانه در مدحش داد سخن می‌دهی ...

    با احمدی‌نژاد

    حاج حسین!!! تو را به آن اباالفضلی که سنگش را به سینه میزنی دست بردار از این روند تو رو خدا!!!!




    آواره دشت جنون ::: چهارشنبه 87/1/21::: ساعت 8:23 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :119556

    >>اوقات شرعی <<

    تصویر منتخب
    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    ^آخرین عکس از گالری وبلاگ^
    >>آرشیو شده ها<<

    >>سردر سنگر<<
    دشت جنون

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>صدای آشنا<<

    ریحانه عشق
    لبخند بزن رزمنده!
    برای دیدن لبخندها بر روی یکی از دایره های موجود کلیک کنید






    >>اشتراک در خبرنامه<<
     
    ««پانزده عکس آخر گالری»»