سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیراز - دشت جنون
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم باید خدا به هنگام نعمت شما را ترسان بیند ، چنانکه از کیفر هراسان . آن را که گشایشى در مالش پدید گردید و گشایش را چون دامى پنهان ندید ، خود را از کارى بیمناک در امان پنداشت ، و آن که تنگدست شد و تنگدستى را آزمایشى به حساب نیاورد پاداشى را که امید آن مى‏رفت ، ضایع گذاشت . [نهج البلاغه]
دشت جنون
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • به نام او

     

    تاریخ آخرین مطلب این وبلاگ یا همون به روز رسانی برمیگرده به 5 روز پیش!! و این اصلا برای وبلاگی که ادعا میکنه به روزه خوب نیست اما چه کنیم دیگه وقتی آمار وبلاگت 600 -700 بازداد کننده رو نشون بده ولی تعداد کل نظرات این 600-700 نفر به 10 نظر هم نرسه خوب معلومه که هرکسی باشه دل سرد میشه دیگه!!!

    بگذریم...


    شیراز...
    شیراز شهر سعدی و حافظ، شهر گل و بلبل، شهر شعر و شاعری،‏شهر شب شعرهای آن چنانی ؛ نه ، شیراز شهر ضد انقلاب،شهری که پر شده از بی بند و باری ها، شهری که حداقل اون طوری که به گوش ما میخورد تا چند وقت پیش در بعضی نقاط ازمیدان ولی عصر تهران هم بدتر شده بود اما بازهم نه؛نه، شیراز شهر شهید پروری که مردمش هم به انقلاب و رهبر و نظام پایبنداند و هم خیلی صفت و سخت پای آرمانها می ایستند.


    شهری که صبح روز چهارشنبه 1387/2/11میزبان میهمانی عزیز بود و بعد از 20 سال چشمش با قدوم مبارک رهبر انقلاب روشن شد.
    واقعا که سفر خیلی به جا و مفیدی بود.سفری که خیلی چیزها را ثابت کرد.سفری که از طرفی پایبندی مردم شیراز را به خیلی ها ثابت کرد و از طرفی...
    قبل از این سفر شایعات زیادی حداقل به گوش من یکی رسیده بود در مورد رهبر انقلاب.شایعاتی که حتی کم کم خود من هم داشت باورم میشد.شایعاتی که خبراز عدم سلامتی رهبر و کم شدن توانایی های بدنی ایشان داشت که حتی شرمم میشه بعضی اونا رو تو این مطلب بنویسم و من هم کم کم داشت باورم میشد که نکنه واقعا برای آقا اتفاقی بیفته!!
    اما حالا دیگه خیلام راحت شد وقتی با چشمهای خودم دیدم که رهبرم سرحال و سرزنده به دیدار عاشقانش تو شیراز رفته
    الحمد لله

    از طرفی دیگه وقتی دیروز خبر دیدار فرهنگیان استان فارس رو در روز معلم با رهبر انقلاب از صدا و سیما دیدم و دیدم که با چه شور ونشاطی فرهنگیان این استان که البته نماینده و نمایی از فرهنگیان کل کشور هستند شعار میدهند که
    فرهنگیان کشوریم      فداییان رهبریم
    واقعا کیف کردم
    بازم الحمد لله

    یه موضوع دیگه این که بعد از دور اول انتخابات که با حضور خوب مردم هم همراه بود متأسفانه به هر دلیلی شاهد گرانیهای بیش از حد اجناس ضروری مردم بودیم به طوری که روز قبل برگزاری دور دوم من خودم شنیدم که یک نفر از کسانی که دور اول رای داده بود میگفت از اون روزی که رای دادیم تا حالا قیمتها چند برابر شده،اینم نتیجه ی رای مردم!!و دیدیم که در دور دوم هم از آمار شرکت کننده ها کاسته شده بود!!
    اما باز هم توی این سفر مردم شیراز با این حرکت عالی خودشون و استقبال کم نظیری که از رهبر انقلاب داشتن(که البته اونا هم نماینده و نمونه ای کوچک از کل مردم ایران هستند)نشون دادن که هنوز هم با وجود همه ی مشکلات پای آرمانهاشون ایستادند و به هیچ وجه حاضر نیستند دست از پشتیبانی از رهبرشون بردادند.هیچ وقت اون صحنه ای که هلیکوپتر از فراز ورزشگاه حافظیه نشون میداد ورزشگاهی که نه تنها روی سکوهاش بلکه این دفعه بر روز چمن این ورزشگاه هم پر بود از مردمی که برای استقبال از رهبر عزیزشون اومده بودند و به کوری چشم دشمنان هنوز هم شعار میدادند و میدهند که:
    ما اهل کوفه نیستیم                   علی تنها بماند
    و
    خونی که در رگ ماست             هدیه به رهبر ماست

    باز هم باید بگیم:«الحمد لله رب العالمین »

    عکسهایی از این سفر رو در ادامه مطلب ببینید
    یا علی  

    ()

     

     



    آواره دشت جنون ::: جمعه 87/2/13::: ساعت 5:19 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 5
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :119449

    >>اوقات شرعی <<

    تصویر منتخب
    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    ^آخرین عکس از گالری وبلاگ^
    >>آرشیو شده ها<<

    >>سردر سنگر<<
    دشت جنون

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>صدای آشنا<<

    ریحانه عشق
    لبخند بزن رزمنده!
    برای دیدن لبخندها بر روی یکی از دایره های موجود کلیک کنید






    >>اشتراک در خبرنامه<<
     
    ««پانزده عکس آخر گالری»»