سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معنی مصلحت!! - دشت جنون
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دانش است که حکمت شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
دشت جنون
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • به نام او

     

    24/1/1387 ،شیراز‍،حسینیه ی سید الشهدا،کانون رهپویان وصال،ساعت 9:15 دقیقه ی شب،بعد از اتمام سخنرانی و خاموش شدن چراغها،در اوایل سینه زنی، انفجار،خون،شهادت،شهید،شهدا،مجروحین،بمب!،کپسول گاز!،مین خنثی شده!یا خنثی نشده!و...(())،سکوت مطلق صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران،انکار بمب گذاری توسط مسوولان،زیر سوال بردن مسوولین توسط گروهی از مردم،تفرقه بین مذهبیون و....

     

    18/2/1387 ، 24 روز پس از حادثه،شیراز، پاویون فرودگاه ، وزیر اطلاعات:انفجارشیراز بمب گذاری بود!!

    متن خبر به نقل از خبرگزاری البرز:

    حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای گفت: انفجار شیراز بمب گذاری بوده و با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و مأموران نیروی انتظامی، عامل اصلی انفجار در حسینیه سیدالشهدای کانون رهپویان وصال شیراز در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر شد.
    به گزارش مهر، حجت الاسلام اژه ای شامگاه چهارشنبه هنگام ترک شیراز در پاویون فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جریان بر اساس اقدامات صورت گرفته پنج تا شش نفر دستگیر شدند و عامل اصلی که سر پل ارتباط با خارج از کشور محسوب می شود عصر چهارشنبه در مازندران دستگیر شده است.
    به گفته وزیر اطلاعات این مهره ارتباط با خارج از کشور، قصد فرار از کشور را داشته که روز چهارشنبه با تلاش ماموران اطلاعات دستگیر شده است.

    وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: از دستگیر شدگان مقادیری مهمات، مواد منفجره و سیانور به دست آمده است.

    اژه ای یادآور شد: این گروه قصد داشتند برنامه های دیگری نیز اجرا کنند که دستگیر شدند.
    او متذکر شد: گروه یاد شده باندی بودند که از چند سال قبل با ارتباط با کشورهای غربی به خصوص آمریکا و انگلیس فعالیت می کردند.
    محسنی اژه ای در مورد انگیزه های این گروه یا پذیرش مسئولیت انفجار توسط برخی گروهها تصریح کرد: دراین خصوص مشغول تحقیقات بیشتر هستیم و آخرین نتایج این تحقیقات به زودی اعلام خواهد شد.
    عصردیروزاعضای هئیت دولت به دنبال سفر مقام معظم رهبری به شیراز جلسه خود را در این کلانشهر تشکیل دادند.
    همچین به گزارش ایرنا، مصطفی پور محمدی وزیر کشور گفت : انفجار فروردین ماه سال جاری حسینیه سیدالشهدا شیراز خرابکارانه بود .
    او گفت : این انفجار خرابکارانه و توطئه دشمنان ملت بزرگ ایران و نفرین شده‌های الهی به اسم سلطنت طلبی و به حمایت کشورهایی که داعیه حقوق بشر و دفاع از حقوق ملت‌ها و ضد تروریسم دارند ، انجام شده است .
     
    حرف آواره:
    طرف حرف من بیشتر وبلاگ نویسهایی هستند که تو این چند روز بعدازحادثه تا به امروز مرتب یادداشتهایی احساسی و یکطرفانه مینوشتند و با مطالبشون خواسته یا ناخواسته باعث ضربه زدن به نظام و زیر سوال بردن مسوولین نظام شدند.افرادی که مطمئنم قصدشون نه تخریب بوده و به تضعیف،بلکه فقط با تصمیم عجولانه و احساسی خودشون دقیقا طبق نظر مستکبرین و عاملان این انفجار عمل کردند و باعث تفرقه میان مذهبیون شدند.(دلیلم برای به کار بردن کلمه ی تفرقه نظراتی است که خوانندگان این مطالب در زیر مطلب مینوشتند)دراین میان عده ای هم میگفتند که عدم اعلام بمب گذاری به عنوان دلیل انفجار از سوی مسوولین مصلحت اندیشی بوده اما تا قبل از مصاحبه ی وزیر اطلاعات دلیل این مصلحت اندیشی بر هیچ کس روشن نبود.
    خود من وقتی روز 5شنبه (دیروز)از اخبار سراسری رادیو ساعت 7 صبح مصاحبه ی وزیر رو شنیدم تازه معنی مصلحت رو فهمیدم و فهمیدم که چرا هم مسوولین و هم صداوسیما تو اون روزهای اول بمب گذاری را انکار میکردند.دلیلی که الان دیگه فکر کنم با کمی فکر برهمه روشن شده باشه.
    دراینجا لازم میدونم از بروبچه های واواک*،این سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر و قدردانی کنم که در کمتر از یک ماه تونستند عامل اصلی این انفجار رو قبل از خروج از کشور دستگیر کنند.سربازان گمنام امام زمان،دعای مولامون بدرقه ی راهتون.
    و در آخرهم یاد و خاطره ی شهدای رهپویان رو گرامی میداریم شهدایی که رفتند و آسمانی شدند و به ما زمینیها نشان دادند که در باغ شهادت باز باز است.
     
    شادی روح پُر فتوحشون صلوات
     -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    پی نوشت:http://specialforce.parsiblog.com/485400.htm


    آواره دشت جنون ::: جمعه 87/2/20::: ساعت 5:57 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 6
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :119450

    >>اوقات شرعی <<

    تصویر منتخب
    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    ^آخرین عکس از گالری وبلاگ^
    >>آرشیو شده ها<<

    >>سردر سنگر<<
    دشت جنون

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>صدای آشنا<<

    ریحانه عشق
    لبخند بزن رزمنده!
    برای دیدن لبخندها بر روی یکی از دایره های موجود کلیک کنید






    >>اشتراک در خبرنامه<<
     
    ««پانزده عکس آخر گالری»»